Difference between revisions of "User talk:FM"

From Simulace.info
Jump to: navigation, search
Line 1: Line 1:
 
= Nápady na projekt: =
 
= Nápady na projekt: =
  
== 1. Závislost internetových měn na okolí. ==
+
== 1. Závislost internetových měn na svém okolí. ==
  
 
Problém: Nepředvídatelné chování virtuálních měn.
 
Problém: Nepředvídatelné chování virtuálních měn.
Line 11: Line 11:
 
Metoda: Vensim
 
Metoda: Vensim
  
== 2. Proces renovace kazety a předání zpět zákazníkovi. ==
 
  
Problém: výdaje a náklady
+
== 2. Spokojenost obyvatel ==
  
Cíl: Z optimalizovat kapacitu práce a pracovníků procesu servisu na nejlepší poměr cena - výkon.
+
Problém: Obyvatelé Sim city, se stěhují jen pokud se jim vaše město líbí. Každý potřebuje nějakou část města, jenže například, když chce sims čerstvý vzduch a postavíte mu před domem park, bude si stěžovat, že má daleko práci či obchod.  
  
Reálné prostředí: firma Ecotoner
+
Cíl: Maximalizovat spokojenost obyvatel a mít jich co nejvíce ve svém městě.
 +
 +
Reálné prostředí: Sim city
 +
 
 +
Metoda: Vensim
  
Metoda: Simprocess
 
  
 
== 3. Výroba, kompletace a distribuce hracích sad Shogi. ==
 
== 3. Výroba, kompletace a distribuce hracích sad Shogi. ==
Line 25: Line 27:
 
Problém: Při expandování projektu velice pravděpodobné předčasné docházení zásob.  
 
Problém: Při expandování projektu velice pravděpodobné předčasné docházení zásob.  
  
Cíl: Najít optimum výroby a prodeje.
+
Cíl: Najít optimum výroby a prodeje. (výroba částí hry, komplementace a následný prodej.)
 
   
 
   
Reálné prostředí: Shogi.cz
+
Reálné prostředí: www.shogi.cz
  
 
Metoda: Simprocess
 
Metoda: Simprocess
 
== 4. Výtah ve škole ==
 
 
Problém: nedostatečná kapacita.
 
 
Cíl: Kolik by bylo potřeba výtahů?
 
 
Reálné prostředí: VŠE
 
 
Metoda: Netlogo
 

Revision as of 18:22, 2 May 2013

Nápady na projekt:

1. Závislost internetových měn na svém okolí.

Problém: Nepředvídatelné chování virtuálních měn.

Cíl: Zjištění, jestli je investice do virtuálních měn finančně výhodná.

Reálné prostředí: internetové burzy BTC, LTC atd.

Metoda: Vensim


2. Spokojenost obyvatel

Problém: Obyvatelé Sim city, se stěhují jen pokud se jim vaše město líbí. Každý potřebuje nějakou část města, jenže například, když chce sims čerstvý vzduch a postavíte mu před domem park, bude si stěžovat, že má daleko práci či obchod.

Cíl: Maximalizovat spokojenost obyvatel a mít jich co nejvíce ve svém městě.

Reálné prostředí: Sim city

Metoda: Vensim


3. Výroba, kompletace a distribuce hracích sad Shogi.

Problém: Při expandování projektu velice pravděpodobné předčasné docházení zásob.

Cíl: Najít optimum výroby a prodeje. (výroba částí hry, komplementace a následný prodej.)

Reálné prostředí: www.shogi.cz

Metoda: Simprocess