Difference between revisions of "Xskrm24"

From Simulace.info
Jump to: navigation, search
(Created page with "__TOC__ == Zadání == <b>Název simulace:</b> Zombie epidemie <br /> <b>Předmět:</b> 4IT495 Simulace systémů (LS 2015/2016) <br /> <b>Autor:</b> Bc. Michal Skramuský <b...")
 
Line 11: Line 11:
  
 
Simulace se bude zabývat epidemií zombie viru, který se bude šířit kousnutím zombie do člověka. Člověk se po kousnutí nestane ihned zombie, ale nějaký čas to potrvá. Zombie je pomalejší než člověk. Lidé se budou snažit utéct, když uvidí zombie, a když zombie "ucítí" člověka, tak se ho bude snažit kousnout. Člověk může na kousnutí okamžitě zemřít (zombie ho sežere celého) nebo se po chvíli přemění na zombie.
 
Simulace se bude zabývat epidemií zombie viru, který se bude šířit kousnutím zombie do člověka. Člověk se po kousnutí nestane ihned zombie, ale nějaký čas to potrvá. Zombie je pomalejší než člověk. Lidé se budou snažit utéct, když uvidí zombie, a když zombie "ucítí" člověka, tak se ho bude snažit kousnout. Člověk může na kousnutí okamžitě zemřít (zombie ho sežere celého) nebo se po chvíli přemění na zombie.
 
  
 
== Typy agentů ==
 
== Typy agentů ==
  
Člověk
+
* Člověk
Nakažený člověk
+
* Nakažený člověk
Zombie
+
* Zombie
Rychlost člověka
+
* Rychlost člověka
Rychlost zombie
+
* Rychlost zombie
Viditelnost člověka
+
* Viditelnost člověka
Cítění zombie
+
* Cítění zombie
  
 
== Výstup práce ==
 
== Výstup práce ==
  
 
Cílem simulace bude zjištění, jak dlouho bude trvat zombie než vyhladí lidstvo.
 
Cílem simulace bude zjištění, jak dlouho bude trvat zombie než vyhladí lidstvo.

Revision as of 21:19, 28 April 2016

Zadání

Název simulace: Zombie epidemie
Předmět: 4IT495 Simulace systémů (LS 2015/2016)
Autor: Bc. Michal Skramuský
Typ modelu: Multiagentní model
Modelovací nástroj: NetLogo

Definice problému

Simulace se bude zabývat epidemií zombie viru, který se bude šířit kousnutím zombie do člověka. Člověk se po kousnutí nestane ihned zombie, ale nějaký čas to potrvá. Zombie je pomalejší než člověk. Lidé se budou snažit utéct, když uvidí zombie, a když zombie "ucítí" člověka, tak se ho bude snažit kousnout. Člověk může na kousnutí okamžitě zemřít (zombie ho sežere celého) nebo se po chvíli přemění na zombie.

Typy agentů

  • Člověk
  • Nakažený člověk
  • Zombie
  • Rychlost člověka
  • Rychlost zombie
  • Viditelnost člověka
  • Cítění zombie

Výstup práce

Cílem simulace bude zjištění, jak dlouho bude trvat zombie než vyhladí lidstvo.